erwinmarianne.reismee.nl

Op naar Mongolië

We stappen vannacht weer op de trein, daarna zitten we aansluitend twee dagen in gertenten dus het wordt even wachten tot we in Ulaan Batar zijn. Dan proberen we weer wifi te vinden. En als antwoord op de vraag wat kost een maaltje bij de Babuschka's: max 10 euro voor 2 personen. En dan nog even speciaal voor die vier lieve, gekke Belgen, ik moet me natuurlijk diep schamen dat ik jullie niet in ons webblog genoemd heb. Hoe kon ik dit hoogtepunt overslaan? Leuk dat jullie ons volgen! Valt het gewone leven oppakken in België niet al teveel tegen?

Reacties

Reacties

Rob

Gertent ze!

Rene (Belg met baard)

Ja lach maar... ons avontuur is inderdaad al voorbij. jullie zitten er nog middenin. Je moet er geweest zijn en het life ervaren hebben . Geen enkele voorstelling of inbeelding kan de realiteit evenaren. Dus spoor jullie familie, vrienden en kennissen maar aan! Zo'n avontuur moet je eens in je leven meemaken. Vandaar geniet maar met volle teugen en met plezier volgen we jullie op de voet!

Peter

Hee jongelui, vd week André Kuipers nog op jullie dak komen vallen? en broertje, ik verwacht nu toch onderhand wel wat meer actie van je, waar blijven de 007 foto's vanuit de trein? heb je mijn foto wel meegenomen om iedereen te vragen wie nu eigenlijk de knapste is? Jullie zoeken het maar uit, het zal allemaal wel goed gaan. Wij vertrekken vannacht/morgenvroeg naar Frankrijk, het is geen Mongolië, maar we zullen ons er wel vermaken. ps broertje, vd week mijn eerste Bredase karper gevangen, 18 pond, in die vliet bij de Mark. Ik schrijf/lees jullie over 2 weken weer. Peter

Hans en Annie

Spannend avontuur bij het meer, jammer van de mist, maar daardoor wel lekkere vis!
Vandaag hebben we geprobeerd jullie vooruit te reizen naar de Gobi woestijn en Ulaanbaatar op Google Earth.
De meeste plaatsjes en Ger kampen hebben we kunnen terug vinden, prachtig gebied gaan jullie tegemoet.
Ik heb ergens gelezen dat ze daar kaas maken van het drap van de ayrag, en dat op het dak van de Ger tenten te drogen leggen. Kijk dus op het dak en breng een stukje mee voor bij de borrel hier. Het spul zou Aruul (aapyn) heten.
Veel plezier en de groeten.

Rob

Tja, daar gaan de goede voornemens dan...

Tavtai morilogtun

en hoe je daar "in Ulaan Bataar" aan vast knoopt (of dat je dan iets heel anders nodig hebt) dat zullen ze je lokaal moeten vertellen.

Maar, welkom in Ulaan Bataar dus. :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours