erwinmarianne.reismee.nl

Naar de andere kant van de wereld

Hi familie en vrienden,

Over een paar dagen reizen we naar Nieuw Zeeland. We gaan daar rondtrekken over het Zuider en Noorder eiland. We starten in Queenstown en reizen naar het noorden, richting de evenaar. 12 uur tijdsverschil en 19.000 km van Breda af. Als je het leuk vindt kun je ons hier volgen: https://erwinmarianne.reismee.nl. Ik blog zeker niet iedere dag, dus je mailbox loopt niet vol spam ;-)

Mocht je nog niet op de mailinglijst staan, dan kun je jezelf toevoegen door je e-mail adres op te geven (rechtermenu op laptop of even naar beneden scrollen op mobiel). Je ontvangt dan vanzelf een melding als we iets nieuws posten. Raak niet in verwarring als je berichten over Oeganda of Nepal ziet staan, want vorige reisverhalen staan ook op dit blog ;-)

Een vrolijke (bijna) reisgroet,

Marianne en Erwin

Brenda

? veel plezier! ?

Carolien

Hi Marianne en Erwin,
Wat een mooie reis hebben jullie voor de boeg. Heel veel plezier gewenst!
Hartelijke groet,
Carolien

Edwin

Heel veel plezier daar aan de andere kant!

Alexander

Spannend, ik hou het in de gaten en lees en kijk graag mee. Veel plezier.

Rena

Heel veel plezier samen!

Remy

Fijne vakantie bijnaburen...

Rayner

Fijne vakantie!

Floortje

Heel veel plezier samen en geniet van de natuur! Ik ben benieuwd naar mooie plekjes want misschien ga ik er ook naartoe.

Astrid

maak eer een onvergetelijke reis van samen, ik volg graag jullie blog en kan niet wachten op de verhalen. Groetjes

Hannie

Ontzettend veel plezier op deze ongetwijfeld weer geweldige reis!!!

Leonie

Hopelijk hebben jullie een goede heenreis gehad en veel plezier met de start in Queenstown - het is er nog heerlijk weer!

Hans

OK jullie zijn inmiddels op de bestemming aangekomen, na 18700 km.
Heel veel plezier op deze mooie bestemming.

Inge

Inmiddels hopelijk goed aangekomen op de plaats van bestemming?
We kijken uit naar jullie verhalen en waarschijnlijk enkele bekende, maar vast en zeker prachtige plaatjes!
Heel veel plezier ; geniet ervan! ?

Tiara Tours