erwinmarianne.reismee.nl

Naar Oeganda

Beste vrienden en familie,

Nog een paar dagen en dan vertrekken we naar een nieuwe, tot de verbeelding sprekende, bestemming: Oeganda, de parel van Afrika. Dit berichtje is een testje of alles op deze reisblog nog werkt. We vinden het een leuk idee dat jullie straks weer met ons meelezen. Met vriendelijke reisgroet, Erwin en Marianne

Brenda

Hij doet het!

JanPeter

Dat wordt vast een heel bijzondere vakantie. Heel veel plezier ! Ik kijk uit naar jullie verhalen.

Francine

Goeie reis en veel plezier!

Hannie

Dat belooft een prachtige reis te worden! Lekker samen genieten, veel plezier!

Annemarie

Weer een hele bijzondere bestemming erbij op jullie kaart (in de hal)... :-) Geniet ervan samen!

Ria en Leo van Gils

Wat een bijzondere bestemming. Hartstikke leuk dat we jullie weer mogen volgen.
Een hele mooie en fantastische vakantie toegewenst.

Hans en Annie

Hij doet het

Alexander Scherders

Zo, dat is geen Pieterpad maar andere koek...ik ga het weer volgen. Veel plezier met jullie nieuwe avontuur.